2 Ocak 2014 Perşembe

Beni asla birakma türkçe dublaj izle


Beni.Asla.Birakma.2010


Ruth, Kathy ve Tommy çocukluklarını neredeyse cennetten çıkma bir İngiliz yatılı okulunda geçirir. Erişkinliğe adım attıklarında ise aralarındaki güçlü sevgiyi sindirmeye çalışırken bir yandan da onlardan gizlenen, kabullenmesi güç bir gerçeğe ve korkunç kaderlerine hazırlanmaları gerekmektedir. 28 Gün Sonra, Gün Işığı ve Halo’nun senaryo yazarı Alex Garland tarafından Kazuo Ishiguro’nun romanından sinemaya uyarlanan Beni Asla Bırakma hiç bilmediğimiz karanlık, alternatif bir dünyada geçiyor.İyi seyirler dileriz..


Birazdan izleyeceğiniz


Beni asla birakma türkçe dublaj izle adında ki film Dram , Fantastik , Romantik , Türkçe Dublaj Filmler türlerine giren herkesin beğenisini kazanmış bir filmdir. filmde Keira Knightley, Carey Mulligan, Andrew Garfield | gibi kendini tüm dünyaya kanıtlamış usta oyuncular yer almaktadır. Ayrıca eklemek gerekirse filmimiz izleyicilerinden 7.2 gibi bir puan almıştır. 2010 yılında gösterime girmiş ve yönetmenliğini Mark Romanek yapmıştır. Filmin konusundan bahsetmek gerekirse


Beni asla birakma türkçe dublaj izle full izle,Beni asla birakma türkçe dublaj izle filmini izle,Beni asla birakma türkçe dublaj izle türkçe dublaj izle.. Beni asla birakma türkçe dublaj izle filmini Kesintisiz ve donmadan izlemek için sitemizi ziyaret edin..


 


İzlemek için tıklayınız: Beni asla birakma türkçe dublaj izle


online film izle


 


Beni asla bırakma 720p izle , Beni asla bırakma full izle , Beni asla bırakma izle , Beni asla bırakma tek part izle , Beni asla bırakma türkçe dublaj izle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder