18 Temmuz 2013 Perşembe

Wicker Park – Hep Seni Aradım film İzle


wicker_park


Wicker Park izle Hep Seni Aradım izle Şikago’nun Wicker Park bölgesinde yaşayan Matthew bir gün çalıştığı işyerinin penceresinden karşı kaldırımda en yakın arkadaşı Luke’a ait ayakkabı dükkânının vitrinine bakan bir kız görür. Artık Matthew onunla tanışmak için her yolu deneyecektir ancak bu ilişkinin bütün yaşamını etkileyeceğinden haberi yoktur. Matthew ve Lisa birbirlerine aşık olurlar ve kader ağlarını örmeye başlar.


Birazdan izleyeceğiniz


Wicker Park – Hep Seni Aradım film İzle adında ki film Romantik türlerine giren herkesin beğenisini kazanmış bir filmdir. filmde Josh Hartnett,Diane Kruger,Rose Byrne,Matthew Lillard,Jessica Pare gibi kendini tüm dünyaya kanıtlamış usta oyuncular yer almaktadır. Ayrıca eklemek gerekirse filmimiz izleyicilerinden 7.7 gibi bir puan almıştır. 2004 yılında gösterime girmiş ve yönetmenliğini Paul McGuigan yapmıştır. Filmin konusundan bahsetmek gerekirse


Wicker Park – Hep Seni Aradım film İzle full izle,Wicker Park – Hep Seni Aradım film İzle filmini izle,Wicker Park – Hep Seni Aradım film İzle türkçe dublaj izle.. Wicker Park – Hep Seni Aradım film İzle filmini Kesintisiz ve donmadan izlemek için sitemizi ziyaret edin..


 


İzlemek için tıklayınız: Wicker Park – Hep Seni Aradım film İzle


online film izle


 


Hep Seni Aradım film izle , Hep Seni Aradım full izle , Hep Seni Aradım hd izle , hep seni aradım izle , Wicker Park full türkçe dublaj izle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder