30 Temmuz 2013 Salı

İntikam benim full izle


Intikam.Benim


Alphonse'nin çetesindeki adamların sırasıyla öldürülmesi ve onlarla dalga geçen tehdit içerikli mesajlar bırakan bir adamla sorun yaşamaktadır.Darcy adındaki adamı ise bu suçları işleyen notları bırakan adamı bulmayı saplantı haline getirmiştir.Ejderha dövmeli kızın yöntemenin ele aldığı bu yapıtta İyi seyirler dileriz.


Birazdan izleyeceğiniz


İntikam benim full izle adında ki film 2013 Filmleri , Aksiyon , Suç türlerine giren herkesin beğenisini kazanmış bir filmdir. filmde Colin Farrell, Noomi Rapace, Terrence Howard gibi kendini tüm dünyaya kanıtlamış usta oyuncular yer almaktadır. Ayrıca eklemek gerekirse filmimiz izleyicilerinden 6.5 gibi bir puan almıştır. 2013 yılında gösterime girmiş ve yönetmenliğini Niels Arden Oplev yapmıştır. Filmin konusundan bahsetmek gerekirse


İntikam benim full izle full izle,İntikam benim full izle filmini izle,İntikam benim full izle türkçe dublaj izle.. İntikam benim full izle filmini Kesintisiz ve donmadan izlemek için sitemizi ziyaret edin..


 


İzlemek için tıklayınız: İntikam benim full izle


online film izle


 


dead man down izle , Dead man down türkçe dublaj izle , İntikam benim 720p izle , İntikam benim full hd izle , İntikam benim izle , İntikam benim kesintisiz izle , İntikam benim tek part izle , İntikam benim türkçe dublaj izle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder